آشنایی با سیستم باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان یک محیط اینترنتی مجازی جهت گرد هم آمدن مشتریان می‌باشدکه هدف از آن فراهم آوردن امکانات متفاوت مانند ارائه تخفیف، قرعه کشی و... برای جلب رضایت بیشتر مشتری و همچنین ارتباط یکپارچه با مشتری می‌باشد.

همه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و حتی فروشگاه‌های بزرگ می‌توانند از باشگاه مشتریان جهت ارتباط مستقیم و مداوم با مشتریان و همچنین وفادارسازی مشتریان خود استفاده نمایند. برخی از مخاطبان اصلی جهت راه اندازی باشگاه مشتریان عبارتند از:

شرکت‌های بیمه

صنایع مواد غذایی

صنایع لوازم خانگی

بانک‌ها و موسسات مالی

صنایع تولید کننده فرش و قالی

کلیه مراکز خرید و هایپرمارکت‌ها

تولیدکنندگان و عاملان فروش پوشاک

فروشندگان کامپیو‌تر و لوازم صوتی و تصویری

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مجتمع های تجاری...

 

اهداف و مزایا

سیستم جامع مدیریت دانش مشتریان نانو تکنیک اولین سیستم باشگاه مشتریان با رویکرد جامع مدیریتی و با هدف کسب دانش از مشتریان در ایران می‌باشد. این سیستم علاوه بر ایجاد وفاداری در مشتریان به عنوان یک ابزار مفید جهت تعیین استراتژیهای مدیریتی نیز استفاده می‌شود.

شناسایی درجه رضایت مشتریان: طبق تحقیقات انجام گرفته نظرات سایر مشتریان در مورد کالا یا خدمات شما، بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری مشتریان جدید دارد. یکی از اهداف طراحی باشگاه مشتریان نیز ایجاد رضایت در مشتریان و همچنین شناسایی میزان رضایت مشتریان از نمایندگان فروش شما می‌باشد.
ایجاد یک ارتباط دو طرفه یکپارچه بین مشتری و سازمان

تولید آمارهای مدیریتی جهت تعیین استراتژی مناسب برای تولیدات آینده، بازاریابی و تبلیغات: یک شرکت قدرتمند باید یک مجموعه اطلاعات دقیق از مشتریان خود جمع آوری نماید تا با تحلیل آن‌ها بتواند استراتژیهای مناسب جهت فروش، تبلیغات و... را تعیین نماید. استفاده صحیح از این اطلاعات می‌تواند سرعت پیشرفت و سودآوری شرکت شما راچندین برابر نماید. سیستم جامع مدیریت دانش مشتریان نانو تکنیک نیز یک سیستم قوی در جهت جمع آوری اطلاعات مشتریان و همچنین تحلیل داده‌ها می‌باشد.

 ذخیره اطلاعات مشتریان و استفاده از آن در زمینه وفادار سازی: مشتریان وفادار سودآوری بیشتری برای شما دارند. با استفاده از سیستم جامع مدیریت دانش مشتریان می‌توان مشتریان را به گروههای متفاوت تقسیم نمود و در راستای بالا بردن میزان رضایت هر گروه روشهای متفاوت و امکانات متفاوتی (مانند تخفیف، هدیه و...) را اعمال نمود.

مدیریت برند و برندسازی: عملکرد نمایندگان و فروشندگان نقش به سزایی در تعیین رضایت مشتری دارد. با استفاده از سیستم جامع مدیریت دانش مشتریان می‌توان عملکرد نمایندگان خود را کنترل تحت کنترل قرار داده و میزان معروفیت برند خود و رضایت مشتریان خود را بررسی نمایید. این سیستم امکاناتی جهت شناسایی پیشرفت در برندسازی به تفکیک ماه و منطقه را دارا می‌باشد.

 از دیگر مزایای سیستم جامع مدیریت دانش مشتریان نانو تکنیک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

افزایش سود خالص کسب و کار

کاهش فاصله بین مراجعات یک مشتری

تبدیل مشتریان «گذری» به مشتریان «دائم»

حفظ مشتریان و جلوگیری از روی گردان شدن آن‌ها به سمت رقبا

کمتر شدن ضربه‌پذیری شما در مقابل «رقبا» و همچنین «نوسانات بازار»

توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان

 

اشتراک در خبرنامه

ورود کاربران

تماس با شرکت نانو تکنیک

لوگو

  • telدفتر اصفهان : ۳۵۲۳۴۳۲۰ - ۳۵۲۳۴۲۲۰ - ۰۳۱
  • emial این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
Scroll to Top